adsense

10 Ağustos 2013 Cumartesi

Sephora Sculpting Disk

Merhabalarrr.:) Bugünkü yazımda çok sevdiğim bi paleti tanıtıcam. Sephora indiriminden aldığım Sculpting Disk içinde bi bronzer bi pudra bi aydınlatıcı içeren kocaman bi palet.



  
Kocaman siyah şık bi paketi var. Paketin arkasında ürün bilgileri ve bi resim üzerinde nerelere kullanılacağı gösteriliyor.


Kapağında kocaman bi aynası var makyaj yaparken çok işime yarıyor.


Gayet pigmentli yapıları.


Pudrası çok hafif, makyajı sabitlemek için kullanıyorum çok da memnunum. 

Bronzerı hafif turunculuk barındırıyor, parlak bi bitişi var.

Aydınlatıcısı da aynı şekilde turuncunluk içeren bi renk.


Bronzerı bazen kontür için de kullansam da genelde aydınlatıcıyla karıştırıp allık olarak kullanıyorum, aydınlık bi görüntü sağlıyor. En alttaki swatch ikisinin karıştırılmış hali, bronz makyaj yaptığımda bu allık benim vazgeçilmezim.:)

Hiç araştırıp bilmeden aldığım bi üründü ama çok memnun kaldım, yorumlarınız bekliyorum.:)

6 yorum:

  1. Ben bu paleti ABD seyahetimden almıştım ama kullanmadan kırılıdı :S Keşke sakar olmasam :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzucu olmus:( bulursan al bence,cok memnunum ben.:)

      Sil
  2. Sen Sephora indiriminden ne güzl şeyler aldın ya:( bu urune bayıldım, cok güzlmiş. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet indirimden baya yararlandim.:)) Ben de cok begeniyorum bunu,saol tatlim!:))

      Sil