adsense

17 Ağustos 2013 Cumartesi

Essence Me & My Icecream Krem Allık

Bugün Essence'in tatlı serilerinden olan Me & My Icecreamin tek allığı Ice Bomb'la karşınızdayım. Koleksiyonu ilk gördüğümde en ilgimi çeken bu olmuştu, istediğim gibi de çıktı gerçekten.:)





Çok hoş canlı şeftali rengi. 


 Yumuşacık krem gibi ama pudramsı bi yapısı var, vıcık vıcık değil, çok rahat sürülüp dağıtılıyor.


 Pigmentasyonu bence gayet yerinde, tek dokunuştan böyle bi renk verdi. 


 Dağıtıldığında böyle görünüyor, yanakta çok tatlı duruyor. Kalıcılığını çok test edicek kadar uzun süreli bi makyajda kullanmadım ama 4 saat civarı çok rahat durduğunu söyleyebilirim.

9 TL olduğunu da hesaba katarsak koleksiyondan kesinlikle alınması gereken bi ürün.:)

4 yorum:

  1. çok şeker bir rengi var ama her gratiste yok bu seri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rengi super, aa bilmiyodum hepsinde olmadigini.:(

      Sil
  2. çok beğenmiştim bende bunu, ama allık kullanamıyorum ki, yanaklarım duygularıma göre kendi renk değiştiriyor bu benim daha çok hoşuma gidiyor açıkçası ^.^
    ama fotoğrafları görünce bir alasım geldi , teşekkürler (:

    YanıtlaSil