adsense

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Cettua Burun Bandı


Herkese merhaba. Bugün pek beklentilerimi karşılamayan bi ürünü anlatmak istiyorum. 

Cettua siyah nokta temizleyici burun bandı. Burnumun üstündeki gözeneklerim geniş ve siyah noktalarım var bi miktar çare olması amacıyla aldım ama ben de pek işe yaramadı maalesef.:(

 

Kendi vaatleri bu şekilde. 


Kutunun içinden ayrı ayrı paketlenmiş 6 bant çıkıyor.


Bandın görüntüsü bu, altı yapışkan üstü, peçetemsi bi yapıda. Burnunuzu bi miktar ıslatıp burna yapıştırıyorsunuz, şeklinden dolayı burna tam oturuyor. Bi süre bekledikten sonra (kendi talimatlarında 15 20 dk diyor fakat bu süre burnunuzu ne kadar ıslattığınıza bağlı olarak değişiyor) bant sertleşip alçı gibi bi hal oluyor. Sertleştikten sonra bi uçtan çekip (ağda yapar gibi) çıkarıyorsunuz. 

Ben bu işlemleri yaptıktan sonra çok küçük küçük siyah noktalarımın bantta kaldığını gördüm fakat genel olarak bi işe yaramadı. Yüzeyel olan siyah noktalarda çok işe yaradığını duydum, belli ki benimkiler derinmiş.:)

Eğer yüzeyel siyah noktalarınız varsa denemenizi  öneririm ama onun dışında pek etkili olmayacaktır.


Siz kullandınız mı ne düşünüyorsunuz ya da bana önerebileceğiniz bant var mı?

11 yorum:

  1. internette toz jelatinle yapılan siyah nonkta bant yapımını gördüm bi araştır derim :)

    YanıtlaSil
  2. ben kullanıyorum çok aman aman değil ama yüzeysel noktalarda etkili. İlk olarak uzman birine cilt bakımı yaptırıp daha sonra haftada 1 bu bantları kullanabilirsin. Cilt tipine göre her ay yada 3 ayda 1 de cilt bakımı siyah nokta ve gözeneklerine çare olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt bakımı geçen yıla kadar çok yaptırdım, çare olmadı ama bi süre engelliyodu, geçen yıl dermatoloğum yasakladı maalesef cildin çok hassas zarar verirsin dedi, bıraktım.:( Şimdi böyle şeyler deniyorum..

      Sil
  3. watsons ta satılan kömür tozlu olanını öneririm canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsonstan aldım ama kömür tozlu olanından değil, bi dahakine onu denerim, saol tatlım.:)

      Sil
  4. CANIM WATSONS KİLERİ VE DİADERMİNKİLER GÜZEL DENEMELİSİN ..

    YanıtlaSil
  5. Belki banttandır bilmiyorum ama iki taraftan aynı anda kaldırarak çıkarırsan daha etkili olur. Senin yaptığın gibi sadece ilk çektiğin tarafta işe yarar. Tam burun kemiğine iki taraftan da geldiğinde yukarı doğru çıkar yana değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çektiğim taraf değil ters tarafa biraz etki etti sadece ama belki de haklısın iki taraftan deniycem bi dahakine, öneri için teşekkür ederim.:)

      Sil
    2. Ne demek, rica ederim :D

      Sil