adsense

15 Ağustos 2013 Perşembe

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner

Merhabalaaaar.:) Bugün çok sevdiğim jel eyelinerlerımı anlatmak, hatta kullanmayan varsa tavsiye etmke istedim size.:)

Hep çok methini duyduğum eyelinerları bi Gratis indiriminde görünce iki rengini denemek için aldım, çok da memnunum.



Minik, şık, buzlu cam bi kapları var.


Bende iki rengi var; 01-Black ve 02-Brown. 




Kutularının içinde böyle bi fırça çıkıyor. Yumuşacık, kullanışlı bi fırça fakat ince çekmeye müsait değil, onun dışında kullanımı çok rahat.


Renkler bu şekilde görünüyor. Siyah rengi baya yoğun, kahverengisi de gözde çok doğal duruyor. Rengini çok rahat veriyor, özellikle siyah olan, eğer kahverengi koyulaştırılmak istenirse ikinci kat geçilebilir üstünden. 

Benim için en önemli özelliği kalıcılığı, ben silene kadar asla bulaşma silinme olmuyor, benim yağlı gözkapaklarıma rağmen. Sürdükten sonra çok beklemeden kuruyor ve sonra silene kadar benimle.:)

Gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bi eyeliner.:)

6 yorum:

  1. Kahverengi olanını almayı düşünüyordum bende,rengi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengiyi kesinlikle al, çok doğal duruyor.:))

      Sil
  2. İlk indirimde siyahı deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
  3. Maybelline Drama Gel Eyeliner (01 Black) <3 ben!

    Vazgeçilmezim yaa aldığıma o kadar memnunumki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, iyi ki almışım dediklerimin başında geliyor.:)

      Sil