adsense

29 Ağustos 2013 Perşembe

Rimmel Apocalips Lip Lacquer

 Herkese merhaba,kısa bi yazlık molasından sonra bloguma kavuşmanın sevincini yaşıyorum.:) Bugün sizlere çok çok merak ederek aldığım Rimmel Apocalipslerin 3 renginden bahsedeceğim.

 



Öncelikle söylemek istediğim şey fırçalarını çok beğendiğim, ortalarındaki kıvrık alan sayesinde yeterli miktar ürün tek seferde alınabiliyor.

Yapılarını beğendim, yapış yapış değil.

Fakat kalıcılıkları çok az..


201 Solstice; çok hoş bir pembesi var, diğerlerine göre kalıcılığı çok daha fazla,renk vermesi ve dudaktaki duruşu çok güzel. En beğendiğim renk bu oldu.

500 Luna; çok beğenerek almıştım ama biraz hayal kırıklığı oldu. Dudağımda hiç istediğim gibi durmadı, çizgilere dolma yaptı.

600 Nude Eclipse;bu benim ilk nude dudak ürünüm diyebilirim, beyaz tenli olduğum için kendime pek yakıştıramasam da koyu göz makyajı yaptığım günlerde kurtarıcım oluyor.

Watsons indiriminden çok uygun bir fiyata almıştım.(İndirimsiz fiyatı 13-14 tl civarıydı.)

Deneyenlerin görüşlerini çok merak ediyorum, paylaşırsanız sevinirim.:)

11 yorum:

  1. Ben bunların kokularını hiç sevmedim böyle plastik gibi tuhaf bir kokuları var:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet garip bi kokuları var cidden, bahsetmeyi unutmuşum.:/

      Sil
  2. Bende de var bir kaç tanesi ama memnuniyet derecem rengine göre değişiyor. Mesela Aurora iyi renk veriyor, çizgilere dolmuyor ama Luna pek yapay duruyor sanki bir de çizgilere doluyor dediğin gibi. Koku konusunda da katılıyorum sizlere :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle rengine göre beğenilen bi ürün, luna cidden yapay duruyor.:(

      Sil
  3. Nude var bende de; ama pek sevemedim :/ guzel durmuyor dudakta :(

    YanıtlaSil
  4. 201 Solstice kullanıyorum ve çok memnunum dudaklarıma masumuyet katan bir renk diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  5. Bende bayiliyorum bunlara nude rengi genelde diger rujlarla karistiriyorm daha iyi sonuc aliyorm :)

    YanıtlaSil
  6. Bunlarda renge gore performans cok degisiyor.zaten nude rujlari sevemedim bana hastalikliymisim gibi geliyorsurdugumde birde bunun nude toblari yapis yapis da geldi bana solstice ve aorora benim favorilerim

    YanıtlaSil