adsense

22 Ağustos 2013 Perşembe

NYC Lip Stain-Champagne Stain

Herkese merhaba, bugün size geçen hafta aldığım bir dudak ürününden bahsetmek istiyorum (ne olarak isimlendireceğimi bulamadım bi'türlü:/) 

NYC markası Watsonslara geldiğinden beri çok merak ediyordum,bu ürün gözüme çarptı, hemen beğendiğim bir rengini aldım.

 
Bu şekilde kalem şeklinde bir ürün.


Bendeki rengi 493 Champagne Stain. 


Ucu aynı keçeli kaleme benziyor, sürümünün çok kolay olacağını düşünmüştüm ama biraz zorlanıyorum. Çok kolay çerçeve yapılıyor fakat ucu ince olduğu için dudağı boyamak biraz uzun sürüyor.


Rengi bu şekilde vişne çürüğüne yakın bir pembe. 


Gelelim görüşlerime ; 
öncelikle ben bu ürünü çok sevdim. 
Rengini çok beğendim. 
Kalıcılığı harika, adı gibi leke bırakıyor dudakta ve asla çıkmıyor! Üstünde 16 saat yazsa da çıkarılmak için uğraşılmadığı sürece daha uzun kalır.
 Tek başına sürüldüğünde uzun saatler sonrasında çerçevede yoğun renk kalırken ortalar hafifliyor. Fakat ben üstüne benzer tonlarda bir ruj sürüyorum ve asla çıkmıyor! 
Kokusu biraz alkol gibi ama beni çok rahatsız etmedi, sadece sağlıksız olabileceğini düşündürdü. 
Benim tek beğenmediğim yönü zor sürülmesi oldu onun dışında çok memnunum. 
Tam fiyat hatırlamasam da uygun fiyatlı bir üründü.


Bu da sizin daha iyi görmeniz için çektiğim, Bioderma H2O Sensibio'yla silindikten (ama geçmedikten :D) sonraki hali.

Aranızdan kullanan varsa yorumlarını çok merak ediyorum.:)

8 yorum:

  1. Alınması gereken bir ürün gibi :) ben de beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. kalıcı olması süper, kozmetik diyetinden sonra alınabilir

    YanıtlaSil
  3. Kalıcı olması çok iyiymiş hemen almalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de alinmali, baska renklerini de almayi dusunuyorum zamanla!:)

      Sil
  4. Ahh renge öldüm ,bittim .Sen nasıl güzel birşeysin öyle yahu !! <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayiliyorum rengine!:) Begenmene cok sevindim canim:)

      Sil