adsense

13 Ağustos 2013 Salı

Favoriler-1

Herkese merhaba, bugün size son zamanlarda en çok kullandığım ürünleri anlatmak istedim, bu benim ilk favoriler yazım,umarım beğenirsiniz.:)




1. Rimmel Natural Bronzer : kontür yapmak için kullanıyorum, çok belli belirsiz doğal duruyor. 

2.Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner : çok kalıcı ve simsiyah mükemmel bi eyeliner.

3.Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer : fazla kapatıcılığa ihtiyaç duymadığım ve aydınlatmasına bayıldığım için bu kalem formlu ürün makyajlarımın vazgeçilmezi oldu.

4.Ecotools Airbrush Concealer Brush : yukarda bahsettiğim ürün, far bazım ve Time Balm concealer uygulamak için favorim.

5. Maybelline Color Tattoo-on and on bronze : bu ürünü hem far hem baz olarak kullanmaya bayılıyorum, rengi de harika!

6.Maybelline The Falsies Black Drama Mascara : benim için Hypnose Drama'yla eşdeğer güzellikte bi maskara.

7.Essence Lash Brow Gel Mascara : süper bi ürün mü, bence hayır ama düşük kaşlarıma ucuz bi çözüm arıyordum, şimdilik beni idare ediyor.

8.The Balm Mary Lou Manizer : öylesine aldığım bi ürün olmasına rağmen verdiği çok hoş aydınlıkla her makyajıma girmeyi başardı.

Sizin favorileriniz neler??

12 yorum:

  1. Maybelline'in color tattosu hakkında şüphelerim vardı ama sanırım ben de alacağım :) Teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gozkapaklarim cok yagli hicbi far dayanmiyo ama bunlar hepsinden daha dayanikli,altina cok da etkili olmayan bi baz surmeyle baya uzun sure dayanabiliyor.:) Bence en azindan bi rengini dene,begenirsen devami gelir.;)

      Sil
  2. Color tattoo'lar çok kalıcı sanırım birkaç renk daha alacağım pink gold aklımda :)

    YanıtlaSil
  3. mary lou, on and on bronze ve kaş jeli benim de favorim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsiyle yeni tanistim ama vazgecilmezim oldular!:)

      Sil
  4. Maybelline'in gel eyeliner'ını bende kullanıyorum ipek gibi kayıyor resmen sürerken. Mascarada favorim ise max factor false lash inanılmaz uzatıp hacim veriyor ben çok memnunum 3 tane bitirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyeliner cidden dedigin gibi ipek gibi!:) Aa onu bilmiyodum,aklimde olsun mutlaka deniycem,saol tavsiye icin!:))

      Sil
  5. Maybelline color tattoo farlar, gel eyeliner, mascara, kapatıcı ve aydınlatıcı benmde favorim. Güle güle kullan cnm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikalar di mi?:) Tesekkur ederim canim benim,sen de gule gule kullan!:))

      Sil
  6. canım bu 8 nolu aydınlatıcıyı nasıl kullanıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kucuk bi allik fircasiyla cok az alip yanaklarimin en ust noktasina, burun sirtima, kaslarimin ortasindan alnima dogru suruyorum. Bazilari kas altina da kullaniyo o da cok guzel duruyo ama ben orasi icin dream lumi touchi tercih ediyorum.:) Cok cok az kullaniyorum,yagli gibi parlamamasi icin o yuzden baya uzun sure kullanilir gibi, tavsiye ederim!:)

      Sil