adsense

21 Ekim 2013 Pazartesi

Essence Me & My Icecream Far-Lip Balm//Icylicious

Merhaba.:) Essence'in Me and My Icecream koleksiyonunun allığından bu yazımda bahsetmiştim. Allıkla birlikte lip balmını da almıştım,geçtiğimiz günlerde indirime girdiğini görünce bir tane de farını aldım. Bu yazımda onlardan bahsedeceğim.



İkisinde de tercih ettiğim rengin adı Icylicious.




Çok kaliteli olmayan şirin bir kabı var.


İçinden çıkan 2 renkli şirin görüntüye bayıldım. Ürünün kokusu çok güzel olsa da maalesef kabın plastik kokusuyla karışınca değişik bir koku çıkıyor ama dudağa uygulandığında sadece güzel kokusu kalıyor. Nemlendirmesi orta. Kuru veya çatlak dudaklara etki etmez fakat normal dudaklar için yeterli nemlendirmeye sahip.






Farın 3 rengi de indirimdeydi fakat daha önce gördüğüm yazılarda farların uygulandığında hemen hemen aynı gözüktüğünü fark ettim. Krem rengi ve pembenin karışımı olan renk benim tercihim oldu. Oldukça ışıltılı,o yüzden göz pınarını,kaş kemiğini hatta yanağı aydınlatmak için ideal.Renk vermesi gayet iyi.Kalıcılığı için orta diyebilirim.

Hala bazı yerlerde satıldığını görüyorum eğer denk gelirseniz farlara bir şans vermenizi tavsiye ederim.

İyi günler.:)





2 yorum:

  1. Bende lipbalm var kokusunu seviyorum :)'güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın farın rengini çok sevdimm :)

    YanıtlaSil