adsense

13 Ekim 2013 Pazar

Benefit Primping With The Stars

İyi pazarlar.:) Benefit ürünleriyle ilk tanışmamı Primping With The Stars setiyle yaptım ve bugün size kısaca seti tanıtmak istiyorum.





Kitap şeklinde tasarlanmış kabı, arkasında ürünlerin gösterildiği bir kutunun içinden çıkıyor.


Kapağı kaldırdığınzda bu birbirinden güzel 6 ürünün ufak boylarıyla karşılaşıyoruz. Bu setin içindeki birkaç ürün denemek istediğim ürünlerde,hangisini alacağıma bir türlü karar veremezken bu seti farkedince hepsinin mini boylarını denememin daha iyi olacağını düşünerek aldım.



Kapak kısmında tüm ürünlerin tek tek nasıl kullanılacağı resimlerle gösterilerek anlatılmış.


 Püf noktaların anlatıldığı kısımlar kaldırılınca da altından bir ayna çıkıyor.

İçindeki ürünlerin detaylı incelemesini yapacağım fakat hangi ürünler olduğuna bir bakalım;

Stay Don't Stray : Göz makyaj bazı

The POREfessional : Gözenek görünümünü azaltan makyaj bazı

Some Kind-a Gorgeous Fondöten : Setin içinden çıkan 'medium' rengi

Bene-Tint : Dudak ve yanak renklendiricisi

Girl Meets Pearl : Aydınlatıcı

They're Real! Maskara


99 TL'ye fiyata Sephora'dan almıştım.

Benim çok sevdiğim bir set oldu, merak ettiğim tüm ürünleri de denedim böylece.

Sırayla detaylı yazılarını yazacağım,iyi tatiller.:)

2 yorum:

  1. Gerçekten alınası bir ürünmü güzelmi yazmanı dört gözle bekleyeceğim :-** güle güle kullan ben bile mutlu oldum aldığını görünce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlım,hepsinin fotoları tamam,yazıları da gelicek en yakın zamanda.:)

      Sil