adsense

30 Ekim 2013 Çarşamba

Maybelline Baby Lips

Herkese merhaba,hastalık ve sıkıntılı günler nedeniyle bir süre ara vermek zorunda kaldım ama döndüm artık. 

Bugün size çok uzun zaman isteyip bu yıl ardı ardına iki tanesine sahip olduğum bir ürün tanıtacağım. Maybelline Baby Lipsleri,çok tatlı ve sevilen lip balmlar olmasına rağmen ülkemize henüz gelmedi,en yakın zamanda gelmesini de diliyorum bu yazıyla.

 
Şirin mi şirin rengarenk kapları insanın istemesi için yeterli zaten bu ürünü.


Ben de 2 rengi var; Cherry Me ve Pink Punch.

Yapıları yumuşacık. Sürüldüğü anda dudağı yumuşatıyor.Bu mevsimler için kesinlikle ideal. Akşam dudaklarımı nemlendirmek için sürdüğümde sabah nemli dudaklarla uyanıyorum. Ama şunu da söylemek istiyorum çok kuru dudaklara çare olacağını sanmıyorum. Onlar için yeni çıkan Dr. Rescue çeşitleri etkili olabilir belki.

Islak bitişleri var fakat çok yoğun değil hafif.

Kesinlikle renk veren lip balmlardan,özellikle Pink Punch süper renk veriyor ve gerçekten verdiği renk kalıcı.

Kokularına diyecek hiçbir şey yok, çok tatlı kokuyorlar.



Bu da içerik ve vaadleri.

Kesinlikle aşık olarak kullandığım iki lip balm oldu. En yakın zamanda gelsin ve hepsinden edinelim.:)

İyi günler.

3 yorum:

  1. Çok merak ediyorum bunları, umarım gelirler. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gelirler bence harikalar çünkü.:) Teşekkür ederimm:*

      Sil
  2. Cherry Me de gözüm var bu aralar,gittiğimde kapacağım :))

    YanıtlaSil