adsense

4 Temmuz 2013 Perşembe

Matt'le Tanışmaya Hazır mısınız? :D (Meet Matt(e) Far Paleti)

Bugün size Tha Balm'ı sevmeme sebep olan Meet Matt'ten bahsetmek istiyorum. The Balmın aldığım ilk ürünüydü ve çok memnun kalınca diğer ürünlerini de denemeye karar vermiştim. 

Eskiden simli, parlak farlardan pek hoşlanmazdım. O yüzden bu mat far paletini almıştım. Renklerine de hayran kaldım.:)




  Böyle yakışıklı bi kabı var.:D Boyutları çantaya atmak için ideal bence. 



İçinde 9 tane mat far, iki uçlu fırça ve kocaman bi aynası var. 


 Farlar tamamen mat. Yumuşacıklar, çok kolay sürülüyorlar. Açık renkliler çok kalıcı olmasa da günlük hayatta en çok kullandığım onlar yine de.:) Diğer renkler hem çok güzel renk veriyor hem de kalıcılığı baya iyi.:) 

Hiç tozutma sorunuyla da karşılaşmadım. 


İlk sıra renkler toprak tonlarında. Matt Smith fotoda hiç çıkmasa da hoş bi aydınlık veriyor.:)


Burda da Matt Chung pek belli olmuyor ama çok açık uçuk bi pembesi var. 


Bu sıra en koyu renklerden oluşuyor. En beğendiğim renkler bunlar!:)) 


İçinden çift taraflı bi fırçası var. Farları fırçayla sürmeyi pek tercih etmem ama bi yanı ince ve kirpik dibine eyeliner gibi uygulama sağlıyor.:)


Bunlar da ince tarafla uygulanmış hali. Açık renkler yine yok gibi.:D 


Bu da Matt ve içeriği merak edenlere.:D 

Gratis'in %50 indirimlerinden birinde almıştım, fiyatı tam hatırlamasam da çok uyguna geldiğini söyleyebilirim.:)

Siz ne düşünüyorsunuz Matt hakkında? Ben bi süredir aşk yaşıyorum kendisiyle.:p

6 yorum:

  1. Balm'ı daha önce hiç denemedim ve bu alacağım ilk ürün olabilir kesinlikl.e Ben de mat farlardan hoşlanıyorum çünkü ama bulmak zor oluyor ve bu yüzden sadece eyelinerla geçiştiriyordum ama bu paleti gördüğüm yerde alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın hele de mat farlardan hoşlanıyorsan.:) Genel olarak kullanılabilecek her renk var, dediğin gibi bulmak zorken bunu kaçırma derim.:)

      Sil
  2. Renkler harika! güle güle kullan kuzucuk :*

    YanıtlaSil
  3. Ürünle aşk yaşaman güzel ama üzerindeki yakışıklıyı verselermiş daha iyi olurmuş :) iyi günlerde kullan renkler gerçekten hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kendimce bi yakışıklım var o yüzden sadece ürün yeterli oldu.:DD Çok teşekkür ederim.:)

      Sil