adsense

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Down Boy

Herkese günaydın.:) Size bugün bu aralar en çok kullandığım allıktan bahsedeceğim.:) Sanırım The Balm kullanan herkesin çok severek kullandığı bi ürün. Ben de Gratis'in anneler günü indiriminde almıştım ve iyi ki yapmışım diyorum.:) 



Kutusu tüm The Balm ürünleri gibi çok sevimli.:) 


Kapakta küçük bi ayna var ve tazelerken işe yarıyor.:)


Ben Yves Rocher'in keçi kılı allık fırçasıyla uyguluyorum. Çok hafif tozutma yapsa da renk vermesi çok iyi.



En ufak dokunmayla bile bu şekilde renk veriyor.:) Mat, çok sevimli bi pembesi var. Bence her ten rengiyle çok uyum sağlıyor.






  Tende ise bu şekilde duruyor. Üstteki tek geçişle uygulanmış hali. Alttakini de dağıttım. Benim yüzümde doğal bi pembelik oluşturuyor. Günlük makyajımda çok sık tercih ediyorum bu yüzden.:) 

Kalıcılığı ise yeterli ama ben gün içinde bir kez tazeleme ihtiyacı duyuyorum.:)

Gratis indiriminden 14 TL gibi bi fiyata almıştım. Tozutmasını engelleyebilirsem uzun süre dayanır.:) Bence indirimdeki fiyatını fazlasıyla hakediyor, hatta benim için indirimsiz hali bile uygun.:)

Siz kullanıyor musunuz, ne düşünüyorsunuz?:)



10 yorum:

  1. Ben de indirimi bekliyorum bunu almak icin :)

    YanıtlaSil
  2. Ben Hot Mama'yı kullanıyorum. Dağıtınca çok hafif simli güzel bir renk oluyor. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da kullaniyorum, yazisini yazicam yakinda.:)) Yine de tavsiye icin tesekkurler.:)

      Sil
  3. Ben de hot mama' yı kullanıyorum bu renk bana uygun değil çünkü :( ama hot mama' da süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu rengin kendime cok yakiscagini dusunerek aldim ama sora dayanamayip gidip hot mamayi da aldim,gercekten o da cok guzel.:)

      Sil
  4. rengi cidden çok şeker zaten the balm koptu gidiyor :) ben de hot mama kullanıyorum ama bu allığı da almak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ikisini de çok severek kullanıyorum, ihtiyacın yoksa indirimi bekle ama o zaman mutlaka şans ver derim.:))

      Sil
  5. The Balm ürünleriyle platonik aşk yaşıyorum malesef :):)
    Bende hiç bir ürünü yok .Gerçi bu markayla tanısalı ıkı ay filan olucak .
    Gratisin bulunduğu sehirlere gittiğimde mutlaka sepetime bi kkaç ürün eklemek istiyorum .

    Bende blogume beklerim .Sevgileeer :):)

    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogun hayırlı olsun, hemen takipledim.:)

      Ben de anneler günü indiriminde tanışmıştım, şimdi indirim olsun da kalan ürünleri tamamlıyım diye bekliyorum.:)

      Sil